Saturday, December 30, 2000

Belia Kg Lingkungan sedia bekerjasama untuk memajukan KEDAYAN

30 Dis, Lingkungan- Sdr Baharudin Hj Lamit, Pengerusi JKKK Kg Lingkungan Laut menyatakan bahawa beliau bersama sama belia Kampung ini bersedia untuk bekerjasama dengan KEDAYAN demi memajukan bangsa. Perkara ini dinyatakan kepada Presiden KEDAYAN Sdr Amde sempena Majlis Malam Mesra Aidil Fitri 2000/2001 Anjuran Belia JKKK Kg Lingkungan yang diadakan pada hari ini.
Kesediaan beliau turut disokong oleh pengerusi Penganjur, Sdr Abu Bakar Hj Lamit. Dalam majlis berkenaan, pelbagai acara diadakan termasuklah Pertandingan Ratu Fesyen Kanak Kanak, Pertandingan Lagu Lagu 60an, Bintang Kanak Kanak dan Pertandingan Bunga Hati Hati. Penyampaian hadiah bagi acara acara sukan yang telah dipertandingkan pada sebelah siangnya turut diadakan.

Antara tetamu kehormat yang berkunjung pada malam itu termasuklah ADUN N.23 Lumadan, YB Pn Surinam Hj Sadikum, Sdr Amde Sidek dan Sdr Ahmad Hj Mumin.

KOL

END

No comments:

Post a Comment

Kedayan Online and Suambi Kedayan, A REBORN!

This website is a re-issue of once published materials of Kedayan Online  (of PAADIANInc. ),  Suambi Kedayan (of Persatuan Kedayan Sabah...