Saturday, November 11, 2000

Asal Usul Kedayan ~Prihatin Kedayan

Saya  juga ingin terus  menyertai  perbincangan mengenai  asal  usul  kedayan, saudara tentang  asal  usul  kedayan  saya  ingin  mencadangkan supaya  kita  adakan  satu  jawatankuasa  diperingkat  ilmiah untuk  membuat  kajian  yang  tepat  mengenai  asal usul kedayan berdasarkan  fakta  yang  betul saya bersedia  untuk  menawarkan  menjadi  seorang daripada  ahlinya  kalau  dipersetujui oleh  saudara dan  ahli  yang lain. 

Saudara pada  masa saya belajar  dulu  ada  juga  saya  membaca  mengenai  perkara ini  tetapi  malangnya  kajian  itu  pada saya bukanlah  suatu  fakta  yang  tepat  ada yang boleh kita  pertikaikan  sebagai  suku  kaum  yang  tahu akan  bangsanya.

Saudara  terima  kasih,  saya  akan  terus  menyokong usaha  saudara   dan  akan   bersama  pada  masa  cuti ini dan  saya  mungkin  tidak  sesibuk seperti  masa bertugas.

Prihatin Kedayan

END

No comments:

Post a Comment

Kedayan Online and Suambi Kedayan, A REBORN!

This website is a re-issue of once published materials of Kedayan Online  (of PAADIANInc. ),  Suambi Kedayan (of Persatuan Kedayan Sabah...